Opublikowano

Współpraca z Food Forum

1 (2)

Z magazynem Food Forum miałam przyjemność współpracować już w zeszłym roku. Niedawno dotarła do mnie kolejna przesyłka od redakcji z najnowszym wiosennym numerem czasopisma. Po raz kolejny również udało nam się przygotować dla Was specjalną ofertę! 😉

Jeśli interesujecie się zdrowym i racjonalnym odżywianiem to pewnie znacie już Food Forum. Jeśli jednak nie, to mam nadzieję, że tym wpisem przekonam Was, że to czasopismo, na które warto zwrócić uwagę 😉
Pows
tało w odpowiedzi na rosnącą potrzebę dokształcania się i czerpania aktualnej wiedzy przez dietetyków, sportowców, ale także osób świadomych żywieniowo, dla których właściwa dieta i zdrowy styl życia są bardzo ważnym aspektem dnia codziennego. Przedstawiana tutaj wiedza jest rzetelna i „serwowana” przez najlepszych specjalistów w danej dziedzinie.

W wiosennym numerze znajdziecie między innymi:

Topinambur – skarbnica fruktanów o właściwościach prozdrowotnych”

Topinambur to bulwa, która dzięki swoim unikatowym walorom odżywczym może pretendować do miana superfoods. Oprócz podstawowych makro- i mikroskładników topinambur zawiera szereg substancji o właściwościach bioaktywnych. Jego spożycie może wspomagać leczenie otyłości, cukrzycy, zaburzeń trawiennych, chorób układu sercowo-naczyniowego, a także wpływać na spowolnienie procesów starzenia.

Znaczenie diety dla koncentracji i pamięci”

Z każdym rokiem można zaobserwować wzrastające zainteresowanie zdrowym trybem życia, w tym racjonalnym odżywianiem. Zwiększa się świadomość społeczeństwa odnośnie zależności pomiędzy sposobem żywienia a zdrowiem i samopoczuciem. Niewiele osób jednak zastanawia się, jak nasze pożywienie może wpływać na koncentrację i pamięć. A to właśnie bez odpowiedniego „paliwa” nasze neurony wolniej przewodzą impulsy nerwowe, spada szybkość uczenia się i zapamiętywania. Niestety dopiero gdy stoimy przed jakimś dużym wyzwaniem umysłowym, próbujemy zasilić dodatkowo nasze szare komórki, aby sprostać trudnym zadaniom oraz poprawić swoją koncentrację i pamięć. Najchętniej sięgamy wówczas po suplementy lub szukamy cudownych rozwiązań dostępnych od zaraz. Warto jednak zadbać o właściwe paliwo dla naszego mózgu na stałe, ale także wiedzieć, po co sięgnąć w momentach szczególnie intensywnej pracy umysłowej, aby było skuteczne i bezpieczne.

Jedzenie mi (nie) służy – krótki przewodnik po zaburzeniach odżywiania”

Zaburzenia odżywiania stanowią istotny problem kliniczny. Aktualnie coraz większa liczba osób rozpoczyna działania w kierunku redukcji masy ciała i jest skoncentrowana na zmianie sposobu żywienia i tym samym wyglądu zewnętrznego. W Stanach Zjednoczonych już dziewięciolatki rozpoczynają proces odchudzania i stosują czynności kompensacyjne, a wiele doniesień wskazuje, że wiek inicjacji działań odchudzających jest nawet niższy. Lwow wskazuje, że 70% badanych przez niego dziewcząt przyznało się do odchudzania w przeszłości lub pozostawało cały czas na diecie. Z innych badań wynika, że ponad 25% nastolatków deklaruje chęć obniżenia swojej masy ciała, z czego połowa zgłasza nadmierną konsumpcję, 40% odczuwa lęk przed otyłością, 28% odczuwa jadłowstręt, a prawie co dziesiąta osoba prowokuje wymioty. Przebieg zaburzeń odżywiania jest bardzo ciężki, a leczenie długotrwałe i kosztowne. Nie obejmują one jedynie anoreksji i bulimii, aktualne klasyfikacje psychiatryczne uwzględniają coraz więcej zaburzeń karmienia i odżywiania, które nie są zarezerwowane już jedynie dla nastolatków, ale mogą dotyczyć każdej grupy wiekowej.

Ponadto znajdziecie tu również informacje o wodach smakowych, diecie wegańskiej podczas ciąży czy przyswajaniu witamin D3 ,K1 i K2.

Wspólnie z redakcją Food Forum przygotowaliśmy dla Was wyjątkową promocję na prenumeratę:

Do zamówienia złożonego przez ten link: klik, po wpisaniu w miejsce na kod rabatowy hasła zdrowo najedzona otrzymacie aktualny tj. kwietniowy numer czasopisma oraz pendrive z pełnym archiwum z 2016 roku w prezencie! Macie czas do 25 maja włącznie! 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *